03

nem érhet csalódás egy félrevezető reklám miatt!

nem érhet csalódás egy félrevezető reklám miatt

 

Keserű tapasztalat, amikor az áruházban derül ki, hogy a reklámban szereplő ár nem a mellette, fotón szereplő termékre vonatkozik, mert az csak illusztráció. Az akciós ár gyakran csak a kisebb, vagy szerényebb felszereltségű, netán más színű termékre vonatkozik, de arra is csak a készlet erejéig.

Az internet lehetőséget teremt arra, hogy a reklámban szereplő termék paramétereit összehasonlítsuk a gyártó oldalán közöltekkel, elkerülve a félreértéseket. Más-más webáruházak kínálatát is összehasonlíthatjuk, itt egyértelműen kiderül, ha egy terméknek több variánsa létezik, és azok árban eltérnek egymástól.

Ha egy termék a webáruház kínálatából szerepel ár-összehasonlító oldalakon is, az további biztosítékot jelent a félreértésekkel szemben.


Megosztom
ismerőseimmel: